Leje eller køb af kaffemaskine?

Køb af kaffemaskine


Nogle kunder vælger at købe - det giver frihed. I er ikke bundet af en lejekontrakt. Hvis I køber een af vores kaffemaskiner og opretter en serviceaftale, er der frit servicetilkald og så længe maskinen er under 5 år, er alle reservedele U/B. Vores serviceaftale er betinget af, at der anvendes Frellsen produkter i maskinen. Har I allerede en kaffemaskine stående fra tidligere kaffeløsning og er det en model vi har i sortiment, kan der hos os oprettes serviceaftale på den også. Vi har maskiner til den lille virksomhed med få ansatte og industrimaskiner til virksomheden med flere hundrede ansatte.

Frellsen

Serviceaftale


* Frit servicetilkald indenfor normal arbejdstid (inkl. arbejdsløn og kørsel).

* 2 årlige forebyggende servicebesøg af montør.

* Reservedele.

* Kalkfilter incl. filterhoved udlånes og udskiftes.

* Respons 24 arbejdstimer.

* Opstilling og opstart.

* Ved normal arbejdstid forstås tidsrummet:

Mandag til torsdag kl. 08.00 - 16.00 

Fredag kl. 08.00 - 14.00

Serviceaftalen varierer en lille smule alt efter om det er til en lejet kaffemaskine eller en købt kaffemaskine.  Få skræddersyet en løsning der passer til dig og din virksomhed. Kontakt een af vores konsulenter eller vores kundeservice.

Leje af kaffemaskine


Nogle kunder vælger at leje kaffemaskine. Det giver en fleksibilitet i forhold til hurtig udskiftning/opgradering til nyere model, uden de store udgifter. Du kan kun leje en kaffemaskine / industrikaffemaskine hos os, hvis du samtidig tegner en serviceaftale. Aftalen er betinget af, at der kun anvendes Frellsen produkter på maskinen. I en serviceaftale på en lejet kaffemaskine fra os, er alle reparationer og reservedele inkluderet.